泛华网滾动新闻

2013年9月26日星期四

要闻转载: 周滨没能逃到美国 王岐山下令没收护照(图)

中国禁闻 - 禁书网
中国禁闻,中国新闻,大陆新闻解读,被河蟹中国大陆新闻,和谐新闻,河蟹娱乐,河蟹文库,河蟹动漫。 
Want to learn how to design a logo?

This beginner logo design course will take you step by step through the process from start to finish.
From our sponsors
周滨没能逃到美国 王岐山下令没收护照(图)
Sep 26th 2013, 01:21, by 禁闻

直连本站 tiny.cc/jinnews

2013年09月26日讯】据媒体披露:前局常委周滨未能如外传逃到,而在被中共国安人员控制。北京知情人士说,因周滨可能持有包括美国、新加坡等多国护照,加之复杂的国际引渡法,周滨仍在新加坡,既未被捕,也没有,不能离境。

传中纪委书记王岐山就此案作出指示:1,24小时监控未捕的周案人员,没收他们的护照;2,将已捕、拘,双规的周案人员集中关押北京西看;3,未经中纪委专案组组长和公安部副部长兼北京巿局长傅政华共同鉴字,任何人不得接触被押人员。

2013/09/25/20130925210544831.jpg

http://www.bannedbook.org/   来源:

本文标签:, , , , , , , , , , , , , , , ,

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论

全部目录