泛华网滾动新闻

2013年9月22日星期日

要闻转载: 薄熙来案即将宣判 境外电视媒体法院外守候

联合早报网 zaobao.com - 即时报道
联合早报网是海外最重要的权威新闻网站,以第三只眼看大中华,客观新闻和深度评析是众多亚太区读者的最爱。 
Manage your social media

Best social media tool for image publishing to Facebook and Twitter. Look amazing and delight your followers. Get 40% off when you sign up today.
From our sponsors
薄熙来案即将宣判 境外电视媒体法院外守候
Sep 22nd 2013, 01:11

(联合早报网讯)薄熙来案宣判倒计1个半小时,境外电视媒体已经在济南中院对面的媒体拍摄区把守。

联合早报特派员顾功垒济南报道,这次山东方面准备了50个小凳子供媒体使用,也在法院门口的门卫室顶端安置4个路由器,提供无线上网服务。

据了解,这次来的媒体记者比上次少了一半,约100人左右。

(联合早报网编辑:苏亚华 )

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论

全部目录