泛华网滾动新闻

2013年10月21日星期一

聚焦中国: 《南华早报》:习近平成立“特别工作组”调查周永康

普通话主页
 
Look great with these tips.

With the latest chic advice in Trending Now...Beauty, you'll pick up know how on looking your best and feeling great from the inside out. Subscribe today!
From our sponsors
《南华早报》:习近平成立"特别工作组"调查周永康
Oct 21st 2013, 15:38

星期一出版的香港《南华早报》引述消息人士的话报道,中共领导人习近平目前已成立"特别工作组",由中国公安部副部长、2010年接任北京市公安局局长的傅政华负责,加大对前政治局常委、政法委书记周永康的犯罪调查。据消息人士透露,习近平和中纪委书记王岐山希望由警方而非中纪委负责该案调查,原因是中共高层并不满意中纪委的工作作风,尤其是其能力和虐待审查对象的调查方式长期遭到外界质疑。报道说,由警方担任调查主角显示了周永康案的敏感及习近平对此的高度关注,而成立中央"特别工作组"显然是扩大对周永康调查的一个部分。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论

全部目录