泛华网滾动新闻

2013年10月22日星期二

聚焦中国: 中铁建8亿元招待费事件处分逾60人 王岐山令核查报告有主管人签字背书

普通话主页
 
Manage your social media

Best social media tool for image publishing to Facebook and Twitter. Look amazing and delight your followers. Get 40% off when you sign up today.
From our sponsors
中铁建8亿元招待费事件处分逾60人 王岐山令核查报告有主管人签字背书
Oct 22nd 2013, 19:26

北京消息:中铁建8亿元人民币招待费事件中60多人被处分。中纪委书记王岐山要求负责人对核查结果签字背书,这一新作法将在央企纪检部门推广。

中国国资委纪委书记强卫东星期一透露,王岐山要求强卫东和中铁建纪委书记齐晓飞在核查报告上签字背书;此外,此次检查涉及的中铁建各级主管领导、纪委书记均要签字。强卫东表示,"签字背书"这一新方法意味着承诺和责任,按照王岐山的要求,未来其他央企的纪检监察工作者亦要推广运用这个新方法。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论

全部目录