泛华网滾动新闻

2013年11月1日星期五

聚焦中国: 焦点对话:毛泽东特别节目之二:毛给中国带来了什么

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
Buy Bulbs, Seeds, and Plants

Our mission is to bring you top quality flower bulbs, perennial plants and other horticultural products exclusively over the internet, at the most economical prices.
From our sponsors
焦点对话:毛泽东特别节目之二:毛给中国带来了什么
Nov 1st 2013, 12:06, by (宁馨)

华盛顿 — 说到毛时代,人们很难不想到大跃进,大饥荒,反右,文革这些给中国人留下无数伤痛记忆的历史。

早在1978年,中共就根据邓小平的"三七开"说法,承认毛犯了重大错误。但随着习近平上台后提出"前后两个三十年不能互相否定"之说,官方对"毛泽东有错误"这一结论再度模糊乃至否认。

毛泽东统治中国几十年,在经济,政治和文化上造成了什么影响?为中国留下了什么长久深远的影响?

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论

全部目录